Nuffnang Ad

Monday, July 5, 2010

喜欢不喜欢
情为何物?
为什么有些人有缘无份?有些人无法相爱?
难道世界上没有童话般的happy ending?

世界上最遥远的距离不是天涯海角,而是我在你面前而你不知道我爱你。
好有意思的一句话~

我知道现在说什么都已经太迟了
我已经伤了你
我发现自己嘴巴说的和内心想表达的不一样
我发现我关心你已经超过正常朋友的关心
我发现当你很冷的时候我会不开心
我发现了那些信息时身边飘来酸酸的醋味
我发现我好像很想你,等你给我发信息,哪怕只是个祝福的短讯
我发现以前我在班上从来不会被忽略,因为你会帮我
我发现当你拒绝再说XXX的时候,我会失望,因为在那一刻我觉得很幸福
我发现你开心我也会开心,你不开心我也会emo
我发现absence makes the heart grow fonder

怎么办?
明明知道没有结果,为什么我要这样?
回想着一个没有承诺的话语
想念着一个不知道几时才会见面的人
我很想确定这个奇怪的关系
也很想问你还要我么?还喜欢我么?
你喜欢我,如果我也喜欢你,我们要怎样?
只是你总是要我忘记你
要我就算喜欢你也要停止
我知道你的理性,我何尝不是个理性的人
只是很多孤单的时候,感性是会战胜理性的
我知道你是怕我受伤
或许你知道思念的痛苦所以不要我也这样过
都怪
我们的距离太遥远
我们都还不太了解彼此
我们都还年轻
。。。

3 comments:

tangent said...

ethanoic acid=CH3COOH

Anonymous said...

i agree v wat r saying..
u r 2 young ,don forcce yrself 2 like sm 1 tat u don like,although he likes you..force yrself 2 love sm1 wont bring u happiness...juz sadness onli...so ,b vise n continue yr life without botheering sm1 tat onli stop bsides u 4 juz a short 1 month time...ok?cheer up ya^^

Jing Chan said...

but I dunno i like him nt,bt to many aspects,i think i gt like him...jz read my post mayb u can sense it?
he din bring me sadness,he made me happy during the days i was there n treat me vry good...
what u said i cant agree 100% lo,how could i jz leave him like dat?i m the one made him emo,so i gotta cheer him up..and since we're fren so i think i hv 2 care abt him lo...
WHO ARE YOU???